Bence emin olun ki o çoğu konu açan kişide almamıştır sırf öylesine acmislardir
Açıkçası işimden dolayı arada direkt mobil çekim de yapmam gerektiği için ve dökümanları sorunsuz açabilmem için 14 pro max almıştım. Bayagı bayagı işimi görüyor diye almayı düşünmedim. Ama ne 15miş dedim bu yıl
Hep yeni iphone çıkıyor. Kasanın titanyum olması dışında ses getiren bir şey duymamış olmamıza rağmen aşırı konuşuldu