Selamlar,
İngilizce blog web sitesi yapmak istiyorum ve adsense ile kazanç sağlamayı planlıyorum fakat bunun için şöyle planlarım var. R10' dan bir yazar ekibi ile günlük 2 veya 3 makale girme şartı aylık anlaşmayı planlıyorum. Ayrıca baclink vs. de alacağım. Sizce bunlara harcayacağım ücret bana + olarak dönüş sağlar mı ? Tahminimce 3 - 4 ay sonunda güzel sonuçlar alırım diye düşünüyorum sizlerde tecrübeniz var paylaşırsanız memnun olurum. Ayrıca son 1 aydır belki daha fazladır çok bilgi sahibi değilim adsense güzel para kazandırmıyor diye konuların açıldığını gördüm galiba global bir sorunmuş ki TR de bir blog/haber sitesi açtığım takdirde daha az kazançlar sağlarım diye düşündüm.

Sadece fikirlerinizi paylaşırsanız memnun olurum aklımda çalışmayı düşündüğüm birileri var teşekkürler..

Ve son olarak hazır hit alan bir site satın alıp öyle bu hizmeti alsam daha mı faydalı olur ? ( Faydalı olacağını biliyorum fakat şöyle söyleyim harcadığım masrafları kapatmama yardımcı olur mu