Takama ad olarak eklıosunuz ekledıklerınıze gelen maıller ana maıle dusuyor. Ek kullanıcı satın almanız gerekıyor ayrı ayrı kullanmak ıcın. Workspace'ın en sacma tarafı bu oldu benım ıcın. Yandex'te durum daha farklı sanırım bellı bır lımıte kadar maıl ekleyebılıyorsunuz. Çözebılsem mevzusunu hıc dusunmeden yandex kurumsal'ı alacagım zaten