1.3, 1.5, 1.6, son olarak cs:go toplamda 4000 saatim vardır.
CS:GO'da adam vurmak çok kolaydı, özellikle faceit oynayanlar bilir 128 tick serverlara sahipti mermi dümdüz gidiyordu. Herkes kolay bir şekilde 10 LVL olabiliyordu.
CS:GO'un kendi serverları 64 tick, faceit çıkıp arkadaşlarla zevkine girdiğimizde mermilerim dağ taşa gidiyordu.
6 Sene falan cs go oynadım, herkes hile var diye ağlıyor maks 1 kere rakibe hile dedim (mevlana açan görmedim) eğer seçkin değilsen bunların gelmesi zaten doğal. rütbe (global)
CS2'yi tatma firsatım olmadı internet problemi yaşıyorum ama gördüğüm kadarıyla fixlenmesi gereken şey çok, olması da gayet doğal. CS:GO ilk çıktığında leş bir oyundu zamanla bu hale geldi o yüzden zamana bırakalım düzelecektir.
Rank sistemi aşırı iyi olmuş.