Merhabalar,
Arkadaşlar Mini 3 Pro aldım. Ben aldıktan 2 gün sonra mini 4 pronun çıkması her ne kadar üzse de yapacak bir şey yok. Bu drone ile neler yapılabilir? Firmalara gidip drone ile videolarınızı çekebilirim mi diyeyim? Fikri olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim. Teşekkürler.