Montenegrodayım Bulunduğum ülkede genelde türkler seviyorlar hatta burada ne işin var diyorlar bilmiyorlarki ülkenin durumunu… türküm demekten utanmıyorum bazen olmadık kapılar açabiliyor. Ama politik olmak gerekiyor gerektiği yerde söylemiyorum