Şöyle bir deneyimim var.
Dışardan bakılınca Türkiye ve türk algısı çok başka. Bizi araplardan sanıyorlar. Tavsiyem tanışolduğun kişilere türk olduğunuzu söyleyebilirsiniz, tanışmadığınız kişiler sizi araplar sınıfına sokup önyargılı ve uzak davranabilirler.