10 sene sonra ne olur tahmin etmek zor ama bir şeyden kesin eminim; 3 kişi bir araya gelip "ah be zamanında bak şu köy varya bedavaya tarla satıyorlardı almadık ordan" şeklinde klasik 'keşke xxx alsaydık' muhabetlerini yapacak.