Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oyunun grafik kalitesi aşırı fazla düşmüş. Resmen valoranta dönmüş oyun. Doğru düzgün fps alamıyorum sürekli bi brightness sıkıntısı var. düşürüyorum parlaklık azalıyor adamı göremiyorum yükseltiyorum ekran çok parlak oluyor gözümü kısarak oynamak zorunda kalıyorum. Berbat bir oyun olmuş açıkçası ben bıçağımı satıp bırakacağım oyunu.
Maalesef, bende pek beğenemedim hocam uygun zamanda makul fiyata satıp call of duty'e geri döneceğim.