Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rekabetçide artık öyle hocam, Her mapin rankı ayrı, o yüzden maplerin altında rank işareti var. bundan rahatsızsanız premier girebilirsiniz seçkin yani. onda hepsi aynı.
Bunu bilmiyordum teşekkürler.