Meta9132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne, böyle bir şey nasıl mümkün olabiliyor?
Rekabetçide artık öyle hocam, Her mapin rankı ayrı, o yüzden maplerin altında rank işareti var. bundan rahatsızsanız premier girebilirsiniz seçkin yani. onda hepsi aynı.