KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu insanlar serverin kapanacağını bile bile niye para yatırıyor 😀 düşük iq mu hepsi yoksa baska mantıklı acıklaması var mı
Açıklaması şu , sinemaya gidiyorsunuz 2 saat film izliyorsunuz atıştırmalık vs 300 Lira veriyorsunuz değil mi. + 1 - 2 defada dışarı çıksan gezsen 1000 Liralık oluyorsun. Amaç eğlenmek.

Mantığı aynı aslında.

Bu tarz oyunlara para yatıran kişiler 1-2 aylık süre için 1-2 bin TL atıp gece gündüz oynuyorlar. Keyfini alıyorlar. O para 1-2 aylık sürenin verdiği zevk için ödeniyor.

Bunlara kıyasla orginal oyunlar kapanmıyor fakat yine hem para yatırıyorsunuz hemde oyun aşırı ağır ilerlediği için keyif alamıyorlar. Karakteri yapmak çok uzun süre alıyor. Botlama süreleri çok uzun. Zamandan kayıp olarak görülüyor.

Adamların istediği şey kalıcı bir oyun değil , Olabildiğince keyifli şekilde oyunu oynamak. Bu keyif ve oynadığı süre için herkes bir fiyat biçer ona göre para yatırır.