GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya Türkiye'den haberiniz yok ya da 1 gbps paylaşımsız fiyattan
Yanlış yazdım galiba, dedicated terimlerine pek aşina değilim. 1gbit internet hızını tek başıma kullanmak istiyorum. hat denilmiyormu ona