Selam olsun,

Yurtdışına çıkmayanlar üfürür de çıkanlar bilir.
5 10 sene öncesine kadar Türk dediğinde normal tepkiler gelirdi severler, sevmezler ama x ülkeliyim dediğin kadar tepkiler olurdu.
Artık Türk'üm dediğinde aldığın tepkiler göz yaşartır.
Daha havalimanında gördüğün muamele ile başlar olaylar.

Elbette Türk'üm demeye utanmıyorsun ama Türk olduğun için gördüğün muameleden ülken ve milletin adına utanıyorsun.