Herkese merhaba, arkadaşlar sizce yurt dışında Türk'lere karşı bakış açısı nasıl? Siz gittiğiniz ülkelerde insanlarla tanıştığınız zaman rahat bir şekilde Türk'üm diyebiliyor musunuz? Dediğiniz zaman nasıl tepkiler alıyorsunuz? Hiç bu yüzden pasif bir ayrımcılığa maruz kaldınız mı? Türk demeye utananlar hangi ülkeliyim demeyi tercih ediyor? Fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim, herkese iyi forumlar.