yasaklayıcı bir zihniyete sahip değilim ancak bu sitenin kapatılması gerektiğini düşünüyorum, gerçekten ekonomiye çok zarar veriyor
Ekonomiye zarar veren Sarı site değil. İçindeki üyeler. Bu insanlar Sarı site kapansa kırmızı siteye, orası kapansa mor siteye gidecekler.
Önemli olan zihniyetin değişmesi. Şu al sat işini muhakkak durdurmalari lazım hükümetin.