Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Markete girip sürekli aldığınız ürünlerin fiyatı düşmüyor artmaya devam ediyorsa enflasyon da düşmüyor demektir.

Uygulanan sıkılaşma politikaları 2-3 yıl daha devam ederse enflasyon düşmez ama belki sabit bir seyire girebilir. Tabi bu sıkılaşma politikalarının cezasını halk yeni vergilerle çekecek.
Zaten ülkemizde yükselen şeylerin fiyatı düşmüyor en fazla sabitleniyor doğru mudur hocam? Yani ben öyle gördüm hep