Kusura bakmayın %95 aynı fikirdeyiz mail gitmiyorsa sen mail spama düşüyorsa firma haklı sen "PAYLAŞIMLI" olduğunu biliyorsun yani diğer insanların yaptıklarının senide etkileyecek olduğunu bilerek alıyorsun. Ne kadar köfte o kadar ekmek muhabbeti var. Fiyatı sallıyorum 50 tl verip hem hızlı açılsın hem maillerim sağlam çalışsın hemde günlük yedek alsın muhabbeti olmuyor firma kazanmak için bir yerden kısmak zorunda