Eğer mailler spama düşüyorsa firma haklı. Yalnız mail gidip gelmiyor ve mail hizmeti hiçbir şekilde kullanılamaz ise siz haklısınız. Sonuçta sınırsız mail kullanım hakkı sana veriyor ama mailler gidip gelmediği için sen mail hizmetini kullanamıyorsun. Eğer mailler gidip gelse ama spama dahi gitse shared ip den kaynaklı der geçersiniz. Temiz, sana özel ip alır sorunsuz kullanırsın.