WebKingx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam seçtiğiniz isimler iyide.
Bu söylediğiniz domainleri alsanız dahi daha sonra elinizden alma ihtimalleri var gibi.
Sonuçta kurumsal ve tescilli markaların isimleri. (sadece kendi görüşüm, konu hakkında bilgim yok.)
Şimdiden hayırlı olsun.
Açıkca belirtilmişdir ilk gelen alır sistemi trabis tarafından onaylanmıştır