Az önce iş bankası müşteri hizmetleri ile görüştüm yılda 2 kez kart limitimin %20si kadar limit aşımı yapabileceğimi söyledi yani limitim olmasa bile kart limitinin %20sini kullanabilirsiniz dedi birkaç yerde denedim ama olmadı nerede geçerli oluyor bu bilgisi olan var mı?