rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için çok teşekkürler. Öncelikle sizlere kolaylıklar dilerim. Ben ilk etapta alışma süreci olması açısından aile arabasını (2009 Mitsubishi Lancer 1.5 İnvite) kullanacağım. Güncel lpg fiyatlarına göre kmde 1.6tl gibi bir yakıt yakıyor. Yemeksepeti km başına 1.6tl destek sağlıyor. Ama çoğu zaman stabil olmadığı için %80 olarak baz aldım desteği. Öte yandan, arabayı her gün kullanmayacağım. İşten vakit buldukça 3-4 saat haftaiçi, 10-12 saat de haftasonu kullanacağım. Yemeksepetinde olacağım için mesai saatleri tamamen keyfime kalmış durumda. Herhangi bir zorlamaları yok. Ancak dediğinizde çok haklısınız. Bu şekilde part time olarak başlayıp, masrafları kestirdikten sonra kafama yatarsa full time olarak ilerlemek istiyorum.
Km olarak a noktası b noktası 10km gösterse bile sizlere 10 km vermeyecektir. her gittiğiniz yerden %25'lik kesitiye kadar ulaşabilir. Arabadan fazla anlamam ama aracınızın parçaları zor bulunacağını düşünüyorum. Çalışma saatinizi kafanıza göre belirleyebiliyorsunuz bu konuda haklısınız. ancak bazı çalışma saatlerinde ekstra bonus veriyor. o saatlerde çalışmadığınız sürece derece sistemine giremeceksiniz ve daha az ücret alacaksınız. Zaten 1 ay içerisinde gerekli olan daha fazla çalışma saatlerini sizlerde göreceksiniz. İşten çıkmanızda sizleri bağlayan birşey yok. beğenmediğiniz taktirde çıkabilirsiniz. Şansınız ve bahşişiniz bol olsun