Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum çok farklı bir muhabbeti var bunun. Alip doğru söylesede farklı durumlar.
O zamanlar Rapçiler bu kadar popüler değildi. Polemik ve dikkat çekmek için şuan yaptığınız gibi akıl oyunları derecesinde nereye baksan anlamayacağın sözlerle dikkat çektiler.
Başarılıda oldular. Silahsız kuvvet (Sagopa Kajmer) dinleseniz. Yandık desenize

Bu arada Normu severim. Açtım dinliyorum akar gider 2 3 parça
yorum için teşekkürler hocam. bende Rap Dersi Çalıyo şuan. Norm Ender feat Norm Erman buraya hangi emojiyi koyacağımı bilemedim olaylara pek hakim değilim ama parça gelseydi keşke.