Muhtemelen esnaf kurye modeli ile yemeksepetine aracı eden başka bir firma altında çalışacaksın (p*nt kurye gibi). Bir Motokurye olarak aracın en az masraf çıkaran ve en az yakan araç seçmeni tavsiye ederim. yıprandığı zaman üzülmemen lazım. Aynı iş saatleri arasında motorla 20 paket motor kurye atıyorsa sen 12 atarsın. Arabaya sürekli bin çık bin çık bel ağrın olur. Araç bakımları ve aldığın ücret ile aylık masraflarını kabaca hesaplayıp kurtarır kurtarmaz işine bakmalsın. Paket işinde 20-25k cebine kalmıyorsa yapmamalısın. Motor bakım masrafları günlük 100km den hesaplayınca 4-5k yetkili serviste ücret ödersin. Lastiklerin yıprandığında 4 değil 2 teker alırsın. Araba 5LT yağ alıyorsa Motor 800ml alır. Kullandığım motor kmde 80kr yakıyor. 8lt deposu var 320km yol gidiyorum. 42lt tüple 400km gidersen karlısındır.

Avantaj: Kışın sıcakta 4 teker üstünde daha güvende çalışırsın.
Dezavantaj: Masraflar bel büker.