Ben de yakın zamanda bunu merak edip bakmıştım ama hiç bilgi bulamamıştım.
Ama tahminimce;
motorun avantajları : Her yere kolay gidilebilmesi, yakıt tüketimi arabaya kıyasla daha az
motorun dezavantajları : can güvenliği yok.
Hocam yemeksepeti'nin yakıt olarak motorlarda neredeyse birebir karşıladığını biliyorum. Buna karşın, ortalama bir binek otomobilde LPG'li olacak şekilde kullanılırsa yaklaşık %80'ini, benzin veya dizelde sürülürse de %40'ını gibi bir yakıt desteği sağladığını biliyorum.
Motorların trafik kuralı dinlememesi konusu mantıklı. Çoğu mobese önden fotoğraf çeker, ancak motorların önde plakası yoktur. Bu yüzden ne trafik, ne kırmızı ışık, ne u dönüşü dinlemeden sürer motokuryeler.
Her şey bir kenara, can güvenliğinin olmaması zaten otomatikmen her şeyin üstünü çiziyor. Bide önümüz kış.. Yağmur ve karda motokuryeler çalışamaz. Arabalı kuryelerin boş kalma ihtimali sıfır.. Bilemiyorum mantıklı bir yönlendirme alabilirsem gerçekten yapacağım bu işi