Norm Ender'in DEPRESYON OTELİ şarkısındaki
"Bunlar eskiden taşa tapmışlar
Onu da zamanla kağıt yapmışlar" sözleri sizce neyi kastediyor eğer ne kastettiğini anlamak yetersiz derseniz uzun haleini de bırakıyorum. şarkı linki en altta. Fikrinizi Merak Ettim.

Hadi gel bebek rapimi dinle
Sana bunu anlatayım izninle
İlk kez ağladın, adını koydular
Irk ya da dil ya da garip bi dinle
Yürümeye başla, dokun, tanı, öğren
Artık varsın, varsa bir gölgen
Gör, duy verileri yüklüyor aklın
Sen büyü çoktan başladı farkın
Şimdi çocuksun deli gibi koştur
Silahın vardır ama içi boştur
Vur, kaç, evcilik, tekmele, şut çek
Oyunlar olacak zamanla gerçek
Yavaşça bedene oturuyo benlik
Gelişimin en gıcığı bu ergenlik
Leylek yok sen akıllanıyorsun
Bilgilerinden kıllanıyorsun
Biraz da eğitim, kanlı savaşlar
Didişip didişip ağıt yakmışlar
Bunlar eskiden taşa tapmışlar
Onu da zamanla kağıt yapmışlar

Şu anda mevsimin bir iki dönemli
Bu kadarı yetsin, teneffüs önemli
Sen tek acıyı sivilce sanıyorsun
Derken bikaçını daha tanıyorsun


https://www.youtube.com/watch?v=1rYey9lEp9I