zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haritalara normal bakarken yada işletme ararken vs daha iyi olmayabilir ama örneğin araç sürerken yol tarifi alıyorsan gitmek istediğin noktaya ulaşmak için kesinlikle çok çok daha başarılı bence.. en azından sağa mı dönücem sola mı yolun sağında mı kalıcam solunda mı ya da altgeçitte mi ineceğim yoksa yandan çıkacak mıyım gibi sorular kalmıyor aklımda açıkça ve anlaşılır şekilde nerden gideceğini söylüyor..
araç kullanırken yandex, yürüyüş yaparken google daha mı iyi olur