Garip ya anlamadım. Başka pc den girdiğim halde gene resim yok. Çaydanlık gara heralde R10 beğenmedi bizi

Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan gitti ama boş pp geldi