Hayırlı aksamlar Recep Bey. Çok teşekkür ediyorum. İlginçtir IOSta asla kullanmadım ve karşıma çıkmadı bu özellik. Kanallar özelliğini de ilk kullanıp feedback ileten kişilerden olabilirim şirketimizden dolayı medyaya öncelik tanınmıştı. Ama bunu linklemeseniz aklımın ucundan dahi geçmez
Çok değerli bilgi verdiniz. R10+ ilettim. Memnun oldum.