baskı yapmaya,ikna etmeye çalışılacak biyer varsa bu malasef paypal.bi muhalif olarak çok net söyleyebilirim ki,bu konuda hükümetin suçu olduguna inanmıyorum.yani devlet izin vermiyor degil,paypal gelmiyor.kapalı kapılar arkasında ne işler dönüyor,ne hesaplar yapılıyor bilemiyoruz tabiki.ama sorun net bi şekilde paypal kaynaklı.herşeyi geçtim,hükümetin onları ülkeden kovdugunu düşünün.adamlar ne yapardı hesaplarımızı kapatırken?gerekirse bi tık üstü kapalı olarak ; biz aslında sizle çalışmak istiyoruz,sizi magdur etmek istemeyiz ama mecburuz çünkü ülkeniz bize böyle böyle yapıyor diyerek halkı yanına alırdı.o zaman devlet yetkililerine gidip baskı yapardık...bizi istemeyen sevgilinin peşinden koşmak gibi,adamların peşinden koşmak saçma bence.belliki bizi istemiyor adamlar