İndirimlerinizin devamını bekliyorum takipteyim 🙂
Enflasyona meydan okuyorum hocam😀 ama yok bundan aşağısı akıl karı değil artık. 13e inatlaştık ilk başta, 11.5 -12 veren olduydu vermedik elde kaldı. Bir malın alıcısı çıktı mı vereceksin. Senaryoyu kötü oynadık.