huseyinweest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum ben Tekirdağ da yaşıyorum bir meslek lisesinde okuyordum Şuan 11.Sınıfım İlk başta bilişim okudum diğer sene Lojistik şuan da Kuaförüm ve ek gelir olarak sosyal medya işleri ile uğraşıyorum Makine otomasyon elektrik vb. Çok fazla bölüm vardı ve hocaları gayet uzmandı sen pek şanslı değilmişsin bu konuda
Yaşın küçük yaş aldıkça anlayacaksındır. Bir insan bir çok şey oluyorsa her şeyden yarımdır demek oluyor. Bir şey ol ama tam ol. ben senin geçtiğin yollardan geçeli yıllar oldu.