Konunun olumsuz taraflarına bakmak yerine, sorunu çözebileceğimiz alternatiflere bakmamız gerektiğini düşünüyorum. Ulaştırılacak dilekçeler ve iletişime geçilecek insanlarla, sorunu gündemde tutabiliriz.