Boş yere uğraşmayın bence bi şey olacağı yok... Dünyanın her yerinde olur bizde olmaz, olmayacak ta... Çünkü birilerinin bir şeyleri düzeltme gibi bir düşüncesi yok sadece ceplerini doldurmanın derdindeler..