Mükellef co özellikle işe yeni başlayan ve birçok resmi ıvır zıvırı bileyen insanlar için güzel bir hizmet ama ne yazık ki muhasebecileri çok dandik oluyor genelde. Sanırım oldukça fazla müşteri ile ilgilendikleri için olsa gerek.. Hele eğer sizi telefon açtığınızda telesekreter karşılayan bir muhasebe bürosuna verdilerse acilen değiştitmenizi tavsiye ederim.. KOSGEB destekli kurmaya gelince cidden ayıp yani.. KOSGEB'e kayıt olacaksınız online kursu tamamlayacaksınız girişimci sertifikanızı alacaksınız sonra da kurulum vs işlerinizi öyle yapmaya başlayacaksınız hepi topu olay bundan ibaret. Bir KOSGEB şubesine giderseniz zaten hepsini anlatırlar..
Bence teknolojiyi takip eden, yenilenen mevzuatlar konusunda kendini güncel tutan genç bir muhasebeci atanan bir muhasebeciden daha iyi.. Ama muhasebeci işi risklidir sizi hiç olmaz zararlara sokabilir ya da hayal bile edemeyceğiniz şekillerde dolandırabilir. O yüzden ya gerçekten kendi sağlam, referansı sağlam bir muhasebeci bulun ya da en azından ilk yıl mükellef ile çalışın..