Tabii ki gerçek muhasebeci, ama yine de arkadaşınız tek bir kişi ile sınırlı kalmasın başka muhasebecilere de baksın. Ben tek kişi ile sınırlı kalsaydım şirket açılışına 1500 aylık muhasabeciye de 1000 TL ödemiş olacaktım. Tek kişi ile sınırlı kalmadım ve şirket açılışına 0, aylık olarak da 600 ödüyorum. Hatta içimden geldi 750 yaptım.