wontew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce ip adresi alman lazım ondan sonra rdpye istediğiniz ip ile bağlanmanız lazım
yok hocam orasını biliyorum zatende örneğin request işlemlerinde bu 3 ip adresine dağıtmak istiyorum ben yükü