Tespiti halinde özel usülsüzlük cezası yersiniz, girdiğiniz belgelerde kayıtlardan çıkartılıp geriye dönük beyannamelerinize düzeltme vermek durumunda kalırsınız. Ülkemizde vergi sistemi beyana dayalı usülde olduğu için her beyanınız kabul edilir ama bir incelemeye veya tespite takıldığında üzülürsünüz.

TheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şahıs şirketimde gösteriyorum hatta araç benim adıma değil ona rağmen gösteriyorum
Benzinlik hangisini kullanıyorsun shell ??