Merhabalar,
arkadaşlarıma ait araçların yakıt fişi ile ltd şirketimde harcama gösterebilir miyim ?
Teşekkür ederim.
Arkadaşlarınız ile şirketiniz arasında bir kiralama sözleşme yaparsanız ;
Kira bedeli üzerinden her ay arkadaşlarınız adına %20 Stopaj ve Sorumlu Sıfatı ile devlete %20 KDV'sini öderseniz gider olarak gösterebilirsiniz.
Ama getirisi götürüsünü geçmeyecektir