loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

arkadaşlarıma ait araçların yakıt fişi ile ltd şirketimde harcama gösterebilir miyim ?
Teşekkür ederim.
loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şirkete kiralamış olarak gösterirsek bize ya da karşı tarafa bir eksi durum yaratır mı maliyet açısından,

karşı taraf aldığı paranın vergisini mi vermek durumunda kalır ?
yoksa ne ?
TheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şahıs şirketimde gösteriyorum hatta araç benim adıma değil ona rağmen gösteriyorum
Benzinlik hangisini kullanıyorsun shell ??
TheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*****************************************
Aksine bilmeyen arkadaşlar konuyu yanlış yönlendirmesin lütfen
"Aksine bilmeyen arkadaşlar konuyu yanlış yönlendirmesin lütfen " bu mesajı yazmasanız cevap dahi vermezdim. Ancak işimi bana öğretmeye çalışmanız komik. Siz sistemdeki bir açığı kullanarak bir şekilde bundan kazanç sağlıyorsunuz bu usule uygun hareket ettiğinizi göstermez. Arkadaş yakıt fişleri için sormuş gerekli cevabı verdiğimizi düşünüyorum. Profilinizde adınız soyadınız yazıyor babanızı da zan altında bırakacak şekilde bir beyanda bulunuyorsunuz şikayet durumunda inceleneceğinizden eminim. İyi çalışmalar.