batuhanakbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirketiniz adına kayıtlı bir araç yoksa bu araç sizin adınıza dahi olsa gösteremezsiniz. Araç alımını faturalı yapmanız gerek. Yakıt fişlerini araç ticari ise tamamını gider değilse %70'ini gider olarak gösterebilirsiniz.



Size bu hizmeti fatura etmek zorunda haliyle bu işlemden ötürü karşı tarafa bir gelir oluşur vergilendirmesi gerekir sizin de bunu gider olarak beyan etmeniz gerekir.



Bu işlemi yapabiliyor olmanız, yaptığınızın doğru olduğunu göstermiyor. Bir inceleme durumunda hesabını veremezsiniz. Yine de tercih sizin sahte fatura kullanmaktan kalır yanı yok.
Hatalı bilgiymiş bir muhasebeci hocamız ile görüştük şuan suç değil ama ilerde sorun çıkabilme ihtimali varmış