TheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şahıs şirketimde gösteriyorum hatta araç benim adıma değil ona rağmen gösteriyorum
Benzinlik hangisini kullanıyorsun shell ??
Nasıl gösteriyorsun, Muhasebe açısından soruyorum. Hem araç size ait değil hem kiralama faturası yok. Yakıt gideri olarak mı işliyorsunuz öyle işliyorsanız plakayı girmiyor musunuz?