Ben hep bu telefonlari kullanıyorum.
Genelde pro tercih ediyorum.
Şuanda 10s mevcut. Keşke 10 pro alsaydım diyorum. Ama redmi note 9pro var kaç senedir aktif olarak kullanıyoruz çok şükür bir durum olmadı. Düz modelleri illa ki arıza çıkartıyor nedense. 😊