şehirler yakınsa,otobüsle gidip elden alsanız/imza işinide halletseniz sanki daha iyi olur gibi.o para bankaya girerse,bence maliyenin bu ne dememe gibi bi şansı yok.arkadaşların çogu bişey olmaz,bu zamanda 60k ne ki filan demiş ama ülkenin hali ortada,alabilecegi her kuruş şuan devlete lazım.o paraya eyvallah derlerse,gerçekten hayret ederim