Karamanda bir vatandaşı ısırmış vatandaş önemsemediği için kuduzdan vefat etmişti. Eğer ısırdıysa direkt hastaneye gidin şüphe varsa bile gidin bence.

https://www.hurriyet.com.tr/gundem/y...-oldu-40233652