Birşey olmaz diyenlere neye göre birşey olmaz diyor anlamıyorum. Sizin 2 dakikalık davranışınız sırf keyfe keder yazdığınız bir yorum. bir insanın hayatını büyük etkileyecek.

Kanunen 1 tl bile kazansanız devlet bunu size soruyor. uyuşturucu mu sattınız, karaparamı aklıyorsunuz vs. devlet parayı nerden kazandığınızla ilgilenir. 2. olarak vergi mi kaçırıyorsunuz buna bakar.

https://www.milliyet.com.tr/ekonomi/...donemi-6997202

Yapay zeka sistemi başladığından veri 300 tl youtube geliri bile kişileri maliye çağırıyorken (youtube ve adsense bölümünde bununla ilgili şikayetler var) 50-60 bini görmezden geleceğini düşünmek ateşin üzerinde ayakkabısız yürüyüp yanmayacağını inanmak gibi bir şey.

En iyisi gidip bir muhasebeci ile görüşmeniz.