wqozann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harita açma yasadışı olsaydı R10 üzerinden yasaklanırdı hocam.
r10 da fazlasıyla yasalara aykırı hizmet mevcut, sadece alan memnun satan memnun dönüyor işler, sözleşme ile paralarını fazlasıyla senden geri alırlar, masraflarda sana kaçar, sözleşme yapmayın, bi kaç tane açın sonra ödeme isteyin, devamını getirin