Diğer meselelere yorum yapmak istemiyorum fakat birini önermek yasak adı altında silinen yorumu bir de moderatörden dinlemek istedim. Çok manasız geldi. Umarım bir yanlış anlaşılma vardır.
Hocam zaten bir konu açıldığında tasarımcılar arasında yeterince rekabet oluyor. Bu sebeple konuyu açan kişi istemedikçe birini önermek yasak.