Merhabalar hocalarım. Google harita işi sağladık. Yarın ıslak imzalar ile sözleşmeler yapılıcak. Ancak bir konuda sorun yaşıyorum. 12 adet işletme açıcağım ve 60.000 TL alıcağım. Konu şu ki bir anda hesaba 60.000 TL geçer ise ne olur? 16 yaşındayım ve kendime şahsi olarak ailemin rızası ile açtırdığım garanti hesabım mevcut. Acaba maliyeye takılmadan nasıl bu parayı alabilirim?