Merhaba, biraz özgün biraz yapay zeka yardımı ile içerik oluşturduğum bir blog sitem var. Bazı makaleleri tamamen kendim yazdım. 60 civarı yazı paylaşımı oldu. Hakkımda, Gizlilik politikası, iletişim gibi sayfaları da ekledim. Ama sürekli düşük içerik sebebiyle Adsense red veriyor. Elbet sitede eksikler vardır ama red yiyecek kadar büyük bir eksiğim var mı ? Daha kaç tane makale yazmam gerekiyor onay için. Siteye bir bakıp yorum yapabilir misiniz ? Site linki: www.gainforall.com